GARÁŽOVÁ VRATA PLZEŇ
Garážová vrata, rolovací vrata, elektrická vrata
5. důvodů proč použít rolovací vrata MINIROL
1.Šetří prostor Vaší garáže
Rolovací vrata se navíjejí na hřídel. Ušetřený prostor v horní části garáže můžete využít pro uložení jiných věcí.
2. Bezpečný provoz
Pro provoz garážových vrat je možno využít celou řadu bezpečnostních prvků v souladu s harmonizovanými normami EU.
3. Ochrana majetku
Kvalitní zabezpečení Vašeho objektu se ještě podstatně zvýší při použití ocelových lamel.
4. Kvalita za přijatelnou cenu
Rolovací garážová vrata jsou cenově srovnatelná se sekčními vraty, avšak jejich nespornou výhodou je ušetřený prostor, možnost vyrobení jakéhokoliv rozměru, minimální prostor pro montáž a bezúdržbový provoz ze strany zákazníka.
5. Elegance a pestrost barev
Rolovací vrata lze sladit se všemi architektonickými prvky objektu. Umožňuje to výběr barev – 150 odstínů dle stupnice RAL nebo speciální renolitové fólie.
Naše firma Jaroslav Vokurka – VIMEX se zabývá výrobou rolovacích garážových vrat od roku 1998 a jsme certifikovaným partnerem systému MINIROL a pro výrobu používáme výhradně materiály určené pro tento systém .Rolovací garážová vrata MINIROL jsou vyrobena z hliníkových profilů. Navíjejí se na osmistěnnou pozinkovanou hřídel opatřenou trubkovým pohonem. Pohon je možno doplnit nouzovým ovládáním pro případ výpadku proudu.
Montáž se provádí z vnitřní strany za otvor, do otvoru nebo z vnější strany. Odpadají závěsná zařízení – prostor pod stropem není omezen a lze ho hospodárně využít.
Lamely tvoří pancíř, který se navíjí do hliníkového boxu. Rozměry boxu jsou 250, 300 a 400 mm v závislosti na výšce vrat a typu použitých lamel. Nejčastější používanou lamelou pro rolovací vrata je hliníková lamela vyplněná polyuretanovou pěnou s krycí výškou 77 mm.
Dále nabízíme lamely extrudované ocelové, které jsou označovány jako bezpečnostní.
Všechny lamely se vyznačují vysokou kvalitou povrchové úpravy a jsou proto nenáročné na údržbu. Povrchová úprava je provedena vysoce kvalitním otěruvzdorným a stálobarevným lakem, který chrání povrch před změnou barvy působením slunečního záření a povětrnostními vlivy.
Vrata lze vybavit prosvětlovacími nebo provzdušňovacími lamelami.Proti nadzvednutí jsou zajištěna bezpečnostními pružinami.
Dokonalou izolaci zajistí koncová lišta pancíře, která je opatřena těsnící gumou. Naše koncové lišty je možné dodat v jakékoliv barvě dle stupnice RAL nebo s renolitovou fólií v imitaci dřeva.
Vodící lišty, ve kterých se pancíř pohybuje, jsou opatřeny kartáčky. Ty zajišťují jeho správný chod a dokonalé utěsnění. Pro barevné sladění všech prvků systému lze vodící lišty dodat v jakékoliv barvě dle stupnice RAL nebo s renolitovou fólií v imitaci dřeva.
Nejčastěji požadovaná varianta s trubkovými elektrickými pohony má několik možností ovládání : spínačem ( z vnitřní strany ), klíčovým spínačem ( z vnější strany) nebo vysílačem dálkového ovládání s plovoucím kódem. Dálkové ovládání je možno doplnit bezpečnostní lištou nebo fotobuňkou. Pro případ výpadku elektrického proudu se ve standardním provedení dodává nouzové ruční ovládání klikou. Další možností je zdroj náhradního napájení, který zabezpečí minimálně 5 x otevření a zavření v průběhu 24 hodin.
Námi dodávaná garážová vrata splňují podmínky EU podle ČSN EN 13241-1.
Za průmyslová vrata se považují vrata s vysokou intenzitou používání nebo s plochou nad 15 m2. V těchto případech doporučujeme hliníkové, hliníkové extrudované, válcované ocelové nebo nerezové lamely. Většinou se používají boční pohony.
Z těchto profilů lze vyrobit vrata až do plochy 50 m2, protipožární vrata s atestem T 30, vrata neprůstřelná nebo speciální průsvitná vrata do výkladů.
Rozhodující pro spolehlivý provoz, dlouhou životnost a funkčnost rolovacích vrat je promyšlená konstrukce a precizní provedení profilů. Neméně důležitá je skladba materiálu a tvarování povrchu. Z těchto důvodů jsou profily vyráběny z kvalitních materiálů jako je pozinkovaný ocelový plech, hliník nebo ušlechtilá ocel. Profily se dále povrchově upravují dekorativními fóliemi, lakováním nebo eloxováním.